11 تا از بهترین رمان‌ها که در سال 1402 حتما باید بخوانید

امکان ندارد یک کتابخوان حرفه ای باشید اما همیشه به دنبال پیدا کردن بهترین کتاب های رمان جدید و به روز نباشید. یکی از لذت های بزرگ کتاب خواندن این است که کتاب های جدید و تازه منتشر شده را تهیه کنیم، بوی کاغذ نوشان را حس کنیم و جزء اولین کسانی باشیم که شروع به خواندن آنها میکنیم.
همیشه خواندن کتاب های جدید همراه با شور و شوقی تکرار نشدنی است چون میتوانیم قبل از همه داستان را بخوانیم و با دوستان کتابخوانمان بنشینیم و خیلی جدی درمورد داستان و سرنوشت شخصیت ها حرف بزنیم و تئوری پردازی کنیم.

کجا میتوانیم درمورد کتاب ها حرف بزنیم؟

در انتهای این مقاله این امکان برای شما فراهم شدهاست. در قسمت دیدگاه یا کانت میتوانید درباره به رمان های جدید صحبت کنید تا بقیه از نظرات شما در انتخاب بهترین رمان ها استفاده کنند. 

اگر هم به صحبت های حضوری علاقه دارید پیشنهاد میکنیم در دورهمی های کتاب خوانی مختلفی که برگزار میشود شرکت کنید تا از نزدیک با کتاب دوست های دیگر به بحث بنشینید.

اگر از آن افراد عشق کتابی هستید که همیشه به دنبال کتاب های جدیدتر میگردید این مقاله را از دست ندهید.

سه شنبه گذشت

سه شنبه گذشت جلد دوم از مجموعه سه جلدی فریدا کلاین نوشته نیک فرنچ  از بهترین کتاب های رمان است. جلد اول مجموعه، دوشنبه آبی و جلد سوم، انتظار چهارشنبه نام دارند. اگر طرفدار رمان های جنایی و هیجان انگیزی هستید که ذهنتان را به بازی میگیرند پس سه شنبه گذشت را به هیچ وجه از دست ندهید.
فریدا کلاین روانشناسی است که به واسطه تیم تحقیقات جنایی پایش به یک پرونده جنایی عجیب باز میشود. او با مرد روانپریشی مواجه میشود که در حال سرو چای در کنار یک جسد در حال پوسیدن است. او مشغول حل پرونده میشود و در این بین راز های بسیاری درباره گذشته مقتول کشف میکند.
در این بین داستان به زندگی شخصی خود فریدا نیز میپردازد. معشوق قبلی او که یک مامور پلیس است نیز وارد داستان میشود.
داستان کتاب سه شنبه گذشت پر از پیچ و خم های جذاب است و روی تاریک شهری مثل لندن را به خوبی به مخاطب نشان میدهد. و به خوبی به موضوعاتی مثل بی خانمانی و سلامت روان میپردازد. همچنین این کتاب از زمان انتشارش نقد های بسیاری دریافت کرده و طرفداران زیادی را عاشق خود کرده است.
انتشارات کتاب مجازی این کتاب را در سال 1402 منتشر کرده است.

<< توصیه کتاب رنگی: پروفروش ترین کتاب های جهان را مشاهده کنید >>

5/5

دختری که رهایش کردی

رمان عاشقانه دختری که رهایش کردی از رمان های جدید 1402 نیست این کتاب در سال 2012 به چاپ رسیده .اما وقتی علاقه مندان رمان به دنبال بهترین ها باشند نمیتوان این رمان در لیست جدیدترین رمان های 1402 نیاورد. این رمان عاشقانه جذاب درباره زمانی صحبت میکند که یک همسر هنرمند وقتی نقاشی همسرش را میکشد مجبور میشود به میدان جنگ برود و همسر خود را ترک کند تا برگردد.

در همین حین شهر به دست آلمان ها می‌افتدو نقاشی دختر داستان ما به دست یکی از فرمانده هان آلمانی میرسد و او هم از دختر داستان ما خوشش می‌آید .داستان پیچیده تر میشود و این نقاشی شخصیت اصلی داستان را تغییر میدهد. این کتاب درباره جنگ جهانی اول نوشته شده ولی جذابیتش در این سالها را از دست نداده همین امر باعث شده نامزد بهترین رمان سال شناخته بشه و ما آن را در لیست رمان جدید 1402 معرفی کنیم .

دختری که رهایش کردی

5/5

گتسبی بزرگ

گتسبی بزرگ اثر ماندگاری از اسکات فیتز جرالد است. تایمز اظهار کرده است که بهترین و شاخص ترین آثار ادبی آمریکا است. همین است که این کتاب را به بهترین کتاب رمان تبدیل کرده است. کتاب گتسبی بزرگ جز صد کتاب برتر جهان قرار دارد. نمیتوان توضیحی درباره ماجرا این کتاب داد زیرا که آنقدر جداب است دلمان نمی آید داستان را برایتان اسپویل کنیم. 

خواندن این کتاب به چه کسانی توسیه میشود ؟

در این کتاب درس های زندگی زیادی بیان میشود که متوسل به زمان و مکان خاصی نیست. بنابراین خواند این کتاب را به تمامی همراهان کتاب رنگی توصیه میکنیم.

گتسبی بزرگ

5/5

چیزهای کوچک اینچنینی

چیز های کوچک اینچنینی رمان کوتاهی نوشته کلر کیگن است که توسط نشر نون در سال 1402 منتشر شده است. داستان به تاریخ ایرلند میپردازد و زندگی بیل فرانگ را که یک تاجر چوب و ذغال است روایت میکند. همه چیز از یک روز عادی در یکی از شهر های کوچک ایرلند آغاز میشود. روزهای پایانی سال 1985 است و فرانک سخت مشغول امور کاری خود است که به طور اتفاقی یک راز بسیار مهم را درباره رختشوی خانه ای در ایرلند کشف میکند.
این رختشوی خانه یکی از رختشوی خانه های زیر نظر کلیسای کاتولیک است که به زنان روسپی سرپناه میداده اند. اما این رختشوی خانه ها کم‌کم تبدیل به زندانی برای این زنان میشوند. بعد از این که فرانک راز رختشوی خانه را میفهمد زندگی او و خانواده اش تحت تاثیر قرار میگیرد.
این داستان به خوبی حال و هوای تاریخی ایرلند را در دهه هشتاد میلادی نشان میدهد. همچنین خانواده نیز در این داستان نقشی کلیدی دارد و خواننده میتواند با روابط خانوادگی ایرلندی ها نیز در دهه هشتاد آشنا شود.
کلر کیگن با دقتی که در بیان جزئیات دارد خواننده را به دل اتفاقات داستان میبرد. اگر به داستان های تاریخی علاقه دارید به هیچ عنوان این کتاب را از دست ندهید. برای مطالعه کتاب های تاریخی بیشتر بلاگ معرفی رمان تاریخی را مطالعه کنید.

در قفل شده

اگر یک داستان روانشناختی، جنایی و هیجان انگیز میخواهید  و به دنبال بهترین کتاب های رمان هستید که تا آخر داستان شما را سر جایتان نگه دارد پیشنهاد ویژه ما کتاب در قفل شده است.
نورا دختر بچه ای مدرسه ای است که پدرش به جرم قتل های زنجیره ای دستگیر میشود و به زندان میرود. پدر نورا دخترانی با موهای مشکی و چشم های آبی را میدزدیده و در زیرزمین خانه به طرز وحشیانه ای به قتل میرسانده است. بعد از این قضیه نورا مجبور میشود با شوکی که به او وارد شده زندگی کند و سعی میکند این راز را از همه پنهان کند.
سال ها بعد نورا تبدیل به جراح موفقی میشود و شهرت خوبی کسب میکند. همه چیز خوب است تا اینکه یکی از بیماران نورا به قتل میرسد. این قتل نیز دقیقا مانند قتل های پدر نورا است. به نظر میرسد شخصی وجود دارد که هویت پدر نورا را میداند و حالا قصد دارد برای نورا پاپوش درست کند و این قتل را گردن نورا بیندازد. اما این شخص کیست و چه ربطی به قتل های گذشته دارد؟ نورا چطور میتواند خود را از این مخمصه نجات دهد؟ برای پیدا کردن جواب این سوال ها باید در قفل شده را تا آخر مطالعه کنید.
نشر کتاب کوله پشتی این کتاب را به تازگی منتشر کرده است. اگر به رمان های جنایی علاقه دارید پس حتما مقاله معرفی بهترین رمان های جنایی را نیز مطالعه کنید.

<< کتاب های پرفروش 1402 منتشر شد >>

5/5

 در سایت گود ریدز میتوانید نظرات مختلف درمورد طیف وسیعی از کتاب ها را مطالعه کنید.

قلب های گمشده مان

برد گاردنر دوازده ساله همراه پدرش زندگی آرامی را میگذراند. پدرش قبلا زبان شناس بوده و حالا در کتابخانه دانشگاه کار میکند. مادرش مارگارت، شاعری چینی آمریکایی است که در نه سالگی او را بدون هیچ اثری ترک کرده. برد نمیداند چه اتفاقی برای مادرش افتاده فقط میداند کتاب های او ممنوع شده اند. او همیشه از این که مادرش بیشتر به کارهایش اهمیت میداده تا پسرش ناراحت بوده است.
یک روز برد نامه ای را پیدا میکند که حاوی یک نقاشی مرموز است. او به دنبال پیدا کردن راز نقاشی به سفر میرود. در نهایت او از شهر نیویورک سر در می آورد. آنجا ست که بالاخره برد متوجه میشود چه اتفاقی برای مادرش افتاده است.
قلب های گمشده مان نوشته سلست اینگ یکی از رمان های جدیدی است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این کتاب در سال 2022 انتشار یافت و در سال 1402 توسط نشر میلکان در ایران نیز ترجمه و منتشر شد.
اگر به رمان هایی با شخصیت های نوجوان علاقه دارید بلاگ معرفی رمان نوجوانان را نیز مطالعه کنید.

فردا و فردا و فردا

ردا و فردا و فردا نوشته گابریل زوین یکی از پرفروش ترین کتاب های 2022 آمازون است که از زمان انتشارش سروصدای زیادی به پا کرد و خیلی زود طرفداران بسیاری را عاشق خود کرد. همچنین نقد های بسیار مثبتی نیز دریافت کرده است.

داستان درباره سم و سیدی است که دوستانی قدیمی هستند و  حالا برای ساخت یک بازی ویدیویی با هم همکار شده اند. این دو در زمان کودکی همیشه همبازی هم در بازی های ویدیویی بودند و حالا قصد دارند تمام تلاش خود را بکند و بهترین بازی را بسازند. این دو موفق میشوند در سن جوانی بازی پرطرفداری بسازند و در دنیای گیمر ها مشهور شوند. این کتاب سختی ها و چالش های رسیدن به موفقیت را به خوبی نشان میدهد و خواننده را در تمام لحظات دنبال خود میکشد.

میتوانید نظرات کاربران را نیز در صفحه گودریدز کتاب فردا و فردا و فردا بخوانید.

راستی بلاگ رمان های معروف برای نوجوانان را نیز از دست ندهید.

بادام

کتاب «بادام» اثری از وون پیونگ سون نویسنده، فیلم‌نامه نویس و کارگردان کره‌ای است. رمان بادام در سال 2016 به زبان کره‌ای منتشر و پس از ترجمه و ورود به کشورهای مختلف دنیا، با استقبالی گسترده مواجه شد. نویسنده برای این رمان جایزه‌ی ادبی چانگبی را در بخش رمان نوجوانان دریافت کرد. بادام، داستان نوجوانی به نام «یونجائه» که از بیماری نادر آلکسی تایمیا رنج می‌برد و قادر به درک و ابراز احساسات انسانی مانند غم، خشم، ناراحتی وخوشحالی نیست. او با مادر و مادربزرگش در طبقه‌ی بالای کتاب‌فروشی زندگی می‌کند و طبیعی است که به مادرش سخت وابسته باشد.

نوجوانی را در نظر بیاورید که نمی‌تواند از آن‌چه در اطرافش می‌گذرد، درک درستی داشته باشد. نه از رخدادی خشمگین می‌شود، نه از کسی ناراحت، نه اتفاقی مضطربش می‌کند و نه می‌تواند با کسی که در جلوی چشمانش حادثه‌ای دردناک را تجربه کرده، هم‌ذات‌پنداری و همدردی کند

پایان داستان مخصوصاً برای نوجوانان می‌تواند بسیارامیدوارکننده باشد. رمان‌های نوجوانان ازاین‌جهت که دوره‌ای منحصربه‌فرد از زندگی را به‌تصویر می‌کشند، متفاوت هستند. این تفاوت در رمان بادام به‌واسطه‌ی شخصیتی که راوی آن است، به‌مراتب پررنگ‌تر است. خواننده با خواندن داستان در موقعیتی خاص قرار می‌گیرد، همگامی با شخصیت عجیب و ممتاز داستان، حس ویژه‌ای از امید را در او زنده می‌کند. گرچه نقدهایی نیز به این «تغییر سریع» و پایان امیدبخش داستان از سوی برخی منتقدان وارد شده است، اما نمی‌توان منکر الهام‌بخشی و امیدآفرینی داستان بادام شد؛ خصوصا برای نوجوان که مخاطبان عمده‌ی داستان هستند و چالش‌های سخت بلوغ و رسیدن به دوره‌ی جوانی را تجربه می‌کنند. در پایان داستان دوستی عجیب ایجاد شده بین «یونجائه» و «گان»، مسیر داستان را عوض می‌کند. «یونجائه» آرام‌آرام احساسات را درک می‌کند. او باز هم با مشکلات کوچک و بزرگی روبه‌روست، اما دنیای او در آستانه‌ی ورود به جوانی، دنیای متفاوتی می‌شود.

یکی از دلایل شهرت کتاب «بادام»، محبوبیتش در بین اعضای گروه موسیقی کره ای بی تی اس است که  طرفداران پرشماری در سراسر جهان دارد.    

بسیاری از نشریات نیز رمان را تحسین و مخاطبان را به خواندنش ترغیب کرده‌اند. در مروری که وبسایت گلوبال کامنت از این کتاب منتشر کرده است، از آن به‌عنوان کتابی فراتر از طبقه‌بندی سنی یاد شده که می‌تواند هر مخاطب پیر و جوانی را به خود جذب و به بازخوانی ترغیب‌مان کند. در این مرور قلم «وون پیونگ سون» شوخ و زیرک خوانده شده است.

«وال‌استریت ژورنال» رمان بادام را داستانی محکم و تکان‌دهنده خوانده و در زمره‌ی «کتاب‌هایی که می‌توانند شما را با خود به هرکجا ببرند»، قرار داده است.

وون پیونگ سون تاکنون برنده‌ی دو جایزه‌ی ادبی شده است. جایزه‌ی اول برای کتاب بادام در سال 2016 و در سال  2017 رمان دیگر او «ضد حمله سی» نیز جایزه‌ی ادبی دیگری برایش به ارمغان آورد.

 

5/5

در انتظار چهارشنبه

وقتی از بهترین رمان های جنایی 1403 حرفی میزنیم میتوان نگاهی به رمان در انتظار چهارشنبه هم انداخت در این رمان جذاب موضوع حول محور مادری میچرخد که به واسطه دخترش جنازه اش در یک استخر کشف میشود. چرا باید کسی یک زن خانه دار معمولی را به قتل برساند ؟انگیزه اش از این موضوع چیست ؟ این رمان یکی دیگر از رمان های نیکی فرنچ است .شاید شما آن را با رمان سه شنبه گذشت اشتباه بگیرید ولی این دو اثر هنری با هم کاملا متفاوت اند و ی جورایی در ادامه کتاب قبلی نوشته شده است .

رمان در انتظار چهارشنبه جز بهترین رمان های 1402 است و در سال 1402 هم نوشته شده است .ناشر این کتاب نشر یک نام است.اگر بخواهیم با نظر شخصی پیش رویم به نظر من بهترین رمان سال 1402 همین رمان است .و شاید من با این رمان ارتباط عمیقی برقرار کردم .
اگر دوست دار رمان های جنایی هم هستید این رمان را مطالعه کنید .

در انتظار چهارشنبه

5/5

کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب داستان دختری به نام، نورا را نقل میکند؛ که از زندگی ناامید شده و آنقدر همه چیز بر علیه او میشود؛ که دیگر راهی جز خودکشی برای خود، نمیبیند  اما خودکشی باعث میشود، روی دیگر زندگی را نیز، ببیند یا به قول (مت هیگ)،  زندگی را زندگی کند!

کتابخانه نیمه شب جز رمان هایی است که بعداز خواندن چند صفحه از آن، دیگر نمیتوانید آن را زمین بگذارید! و اشتیاق دنبال کردن داستان، نمیگذارد، خواندن کتاب بیشتر از 4 روز زمان ببرد.

مت هیگ در همه آثار خود توجه زیادی به بیماری افسردگی میکند . شاید چون خودش طعم تلخ افسردگی را چشیده است!

مت هیگ در رمان کتابخانه نیمه شب، داستان دختری به نام نورا را روایت میکند که از بیماری افسردگی رنج میبرد و در نهایت، تسلیم زندگی میشود و خودش را میکشد!

اما بعداز خودکشی خود را در کتابخانه ای پیدا میکند .و هر کتابی که در قفسه آن کتابخانه میبیند؛ در اصل یک زندگی ای است، که نورا میتوانست آن را زیست کند!

رمان کتابخانه نیمه شب را میتوان یک کتاب دولایه و دو وجهی دانست و از بهترین رمان های 1402 محسوب میشود ؛ چون مت هیگ علاوه بر نوشتن یک رمان، کتابش را با ادویه روانشناسی و مطالب آموزنده رنگ ولعاب داده.

رمان کتابخانه نیمه شب میتواند برای آنان که به رمان های روانشناختی علاقه مند هستند، گزینه بسیار جذاب و خواندنی ای باشد.

کتابخانه نیمه شب

5/5

انجمن ارواح غمگین

کتاب انجمن ارواح غمگین یکی از بهترین رمان های سال 1402 به شمار می رود این کتاب داسان روحی را بیان می کند که در اتاق تنها و افسرده در میان همهمه و شلوغی گیر افتاده است اما روح دیگری مانند خود را ملاقات می کند و اون را دوست خود می داند

انجمن ارواح غمگین

5/5

سرگذشت ندیمه

سرگذشت ندیمه، یک اثر مارگارت اتوود، نویسنده کانادایی، است که در سال ۱۹۸۵ منتشر شد. این رمان به فارسی با نام‌های “قصه ندیمه” و “سرگذشت ندیمه” ترجمه شده است.

داستان زمانی رخ می دهد که جمهوری گیلاد یک حکومت خود خواه و مذهبی برا بخش های ایاات متحده امریکا تسلط یافت. در این جامعه زنان و دختران از بسیاری از حقوق محروم شدند. حق های ساده ای مانند حق تحصیل و کار و حتی انتخاب لباس دیگر ازان زنان و دختران نبود. شخصیت اصلی داستان، زنی به نام “جون” است که به عنوان ندیمه به نام “آف‌فرد” شناخته می‌شود. جون در گذشته زندگی آزاد و مستقلی داشته، اما اکنون مجبور است در چارچوب قوانین سختگیرانه جمهوری گیلاد زندگی کند. رمان از دیدگاه جون روایت می‌شود و با افکار و احساسات خود در مواجهه با ستم و بی‌عدالتی داستان را جذاب می کند. او با به خطر انداختن جان خود، به دنبال راهی برای فرار و یافتن دوباره آزادی است.

کتاب سرگذشت ندیمه رمانی تکان‌دهنده و هشداردهنده است که به مسائلی مانند حقوق زنان، آزادی بیان، و تبعات حکومت‌های تمامیت‌خواه می‌پردازد. این رمان به زبان‌های متعددی ترجمه شده و مورد تحسین منتقدان و خوانندگان بسیاری قرار گرفته است. همچنین بر اساس سرگذشت ندیمه سریال تلویزیونی و فیلم سینمایی نیز ساخته شده است.

اگر به دنبال رمانی جذاب و مهیج هستید کتاب رنگی رمان سرگذشت ندیمه را به عنوان بهترین رمان سال 1402 برای شما معرفی می کند

سرگذشت ندیمه

5/5

در نتیجه بهترین کتاب های رمان 

این مقاله لیستی از بهترین  کتاب های رمان است. با این که قبل از امسال به زبان اصلی منتشر شده اند اما در سال 1402 در ایران با ترجمه فارسی منتشر شده اند و جز رمان جدید 1402 به شمار می اید.و بعضی از این بهترین کتاب های رمان در سال 1403 ترجمه شده اند.  کتاب دوست عزیز حالا که با تعدادی از بهترین و جدید ترین رمان های 1402 در ایران آشنا شدی. وقت را از دست نده و شروع به خواندن آن ها کن و دنیاتو با کتاب رنگی کن. یادتان نرود که حتما نظرات با ارزش خودتان را برایمان بنویسید.

24 دیدگاه در “11 تا از بهترین رمان‌ها که در سال 1402 حتما باید بخوانید

  1. donya گفت:

    سلام خسته نباشید
    ممنونم از معرفی رمان ها
    ممنون میشم رمان جدید 1402 عاشقانه رو هم معرفی کنید چون قطعا رمان جذابی هستن

    1. دنیا عزیز سام امیدوارم که حالت خوب باشه ما در بهترین رمان های 1402 رمان های عاشقانه زیادی رو مثل گتسبی بزرگ ،دختری که رهایش کردی و.. رو معرفی کردیم ولی اگر دوست داری رمان های عاشقانه بیشتری رو بخونی و ببینی بهترین رمان های عاشقانه+(10 رمان عاشقانه برتر) مراجعه کن

  2. negar گفت:

    سلام خسته نباشید
    خیلی رمان های خوبی رو برای رمان های جدید ۱۴۰۲ معرفی کردید واقعا جز جدید ترین رمان های ۱۴۰۲ محسوب میشن و من از خوندن رمان های جدید به وجد میام

    1. سلام نگار عزیز این کتاب های جذاب رو میشه جز لیست بهترین رمان هایی که در نوروز 1403 باید خواند قرار داد و خوشحالیم که تونستیم به شما کمک کنیم در انتخاب بهترین رمان های 1402

  3. مهشید گفت:

    جدید ترین رمان های 1402 که خیلی انتخاب های جذابی بودن واقعا من از کتاب گتسبی بزرگ خیلی خوشم اومد لطفا جدیدترین رمان های 1403 رو هم معرفی کنید

    1. سلام مهشید عزیز امیدواریم از رمان های 1402 بهترین استفاده رو برده باشی حتما در همین مقاله به بهترین رمان های 1403 میپردازیم

  4. مینا گفت:

    رمان جدید ۱۴۰۲ رو خیلی دوست داشتم کتاب در انتظار چهارشنبه رو هم میشه در جدید ترین رمان های ۱۴۰۲ قرار داد بحتی به نظرم در بهترتین رمان های ۱۴۰۳ اینقدر که این رمان عاشقانه و جذابه البته شما با تیتر کتاب سه شنبه گذشت نیکی فرنچ معرفیش کردید ولی چیزی از جذابیت این کتاب کم نمیکنه در کل ممنون از کتاب رنگی ❤️

    1. مینا جان سلام کتاب در انتظار چهارشنبه با کتاب سه شنبه گذشت باهم متفاوت هستن .ولی اگر به رمان های 1402 علاقه دارید این کتاب در سال 1402 منتشر شده و میتوانید از خواندن آن لذت ببرید .

  5. narges گفت:

    سلام ممنون از رمان هایی که معرفی کردید خیلی معرفی جذابی بود

    1. ممنون از نظرت نرگس عزیز امیدواریم در این مسیر به شما کمک کرد باشیم

  6. محمد تقی بیگی گفت:

    عالی بود

  7. میلاد گفت:

    رمان های روانشناختی فوق‌العاده جذابند.
    لیست خیلی خوبی بود✋️

    1. مرسی میلادعزیز خوشحالیم که تونستیم در امر انتخاب کمکتون کنیم .اگر به روانشناسی و روانشناختی علاقه دارید .بهترین کتاب خودشناسی و خودسازی که درسال 2024 مسیر شما را هموار میکند! را مطالعه کن بهت کمک میکنه

  8. مریم گفت:

    کتابرنگی واقعا حرف ندارن چندتا از مقاله هاشو نگاه کردم عاشقتونم شدم چه قدر به زبان خودمونی توضیح دادید دمتون گرم که ton of voice خفنی دارید و رمان هارو برای 2024 بهینه کردید

    1. سلام مریم جان خیلی خوشحالیم که خوشتون اومده و تونستیم در این مسیر کمکتون کنیم .

  9. مهدی گفت:

    خیلی معرفی های جذابی بود رمان های اسیایی شرقی رو واقعا دوست دارم .رمان بادام واقعا جذابه و پیشنهاد میدم بخونید حتما .ممنون از کتابرنگی

    1. سلام مهدی عزیز ،واقعا رمان ها و کتاب های آسیای شرقی دارن طرفداران زیادی پیدا میکنن و این امر برای ما هم جالبه .بازم به ما سر بزن

  10. amin گفت:

    مرسی از معرفی های جذابتون .واقعا کتاب های جذابی هستن

    1. ممنون از نظرارزشمندتون رمان های جذاب همیشه طرفداران زیادی دارن که در سال 2024 رمان های جذابی معرفی خواهند شد که در این مقاله همه رو باهاتون به اشتراک میزاریم

  11. سونیا گفت:

    آخ جون رمان های جدید 1402 بریم بخونیم

  12. علی گفت:

    سه شنبه گذشت از بهترین رمان های ۱۴۰۲ بوده بنظرم

  13. مصطفی گفت:

    مرسی که جدیدترین رمان های 1402 را اینقدر خوب معرفی کردید

  14. Arefeh گفت:

    رمان های جدید ۱۴۰۲ واقعا یه سبک جدید و جذابی رو ساختن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟