معرفی کتاب

بهترین رمان های عاشقانه+(10 رمان عاشقانه برتر)

رمان های عاشقانه و جذابی که همه میخوانند[1402]

آخرین باری که یکی از رمان های عاشقانه را برداشتید و در دنیای پر پیچ و خم داستان های عاشقانه غرق شدید چه زمانی بود؟ به یاد دارید که آخرین بار کی با ورق زدن یک کتاب عاشقانه غرق در رویا پردازی های خود شدید؟ همیشه خواندن داستان هایی که حرف از عشق و معشوق میزنند برای ما جذاب بوده است. بسیاری از ما با خواندن این گونه کتاب ها هم خندیده ایم و هم گریه کرده ام. هم امیدوار شده ایم و هم ناامید. هم در دنیای کتاب ها غرق شده ایم و هم برای آینده خود رویا پردازی کرده ایم.

این کتاب ها هرکدام درسی از زندگی به ما میدهند که شاید در زندگی واقعی هرگز فرصت تجربه اش را پیدا نکنیم برای همین همیشه برای عاشقان کتاب از جایگاه ویژه ای برخوردار بودند. اما در بین دریای کتاب های این ژانر انتخاب کتاب مناسب گاهی سخت میشود. در همین راستا ما در این مقاله چند رمان عاشقانه و جذاب که از ماندگار ترین و بهترین رمان های عاشقانه دنیا هستند را برای شما معرفی کردیم. امیدواریم از خواندن آن لذت ببرید.

قبل از آن کتاب رنگی به شما صفحه رمان های عاشقانه نوجوان و رمان نوجوان دخترانه را پیشنهاد میکنیم

بهترین رمان های عاشقانه

چشم هایش

وقتی به سراغ لیست رمان عاشقانه میریم نمیتوان از آثار نویسنده بزرگ ایرانی ،بزرگ علوی غافل شد .رمان چشم هایش که یکی از بهترین رمان های عاشقانه ایرانی است از پرفروش ترین رمان های عاشقانه نیز هست.کتاب چشم هایش درباره چشمانی خیره کننده بر روی تابلو نقاشی است که هنرمند تابلو فوت کرده .حال آن را کشته اند  یا نه ؟ آن چشم ها مطعلق به کیست ؟بزرگ علوی طوری این رمان را جذاب روایت کرده است که نمیتوان بعد از خواندن دو صفحه اول آن را رها کرد .اگر به دنبال بهترین رمان های عاشقانه هستید که شما را میخکوب کند کتاب چشم هایش را اولویت خود قرار بدید  

5/5
قیمت اصلی 195,000 تومان بود.قیمت فعلی 185,000 تومان است.

آنا کارنینا-1877

باید اقرار کرد که آنا کارنینا شاهکاری ابدی است. این رمان توسط نویسنده روسی، لئو تولستوی، به نگارش در آمد و در سال 1877 منتشر شد. آنا کارنینا رمان ساده ای نیست. شخصیت ها و خطوط داستانی پیچیده آن، خواننده را به کاوشی عمیق در طبیعت انسان میبرد.

خانواده های خوشبخت همه مثل هم اند اما خانواده های بدبخت هر کدام بدبختی خاص خود را دارند.

 

بیایید به روسیه قرن19 برویم. جایی که آنا کارنینای زیبا و باهوش با همسر اشراف زاده اش، الکسی زندگی را میگذراند. اما ازدواج بدون عشق آنا برای او راضی کننده نیست. بنابراین زمانی که او با یک افسر جوان باهوش به نام کنت ورونسکی دیدار میکند با او وارد رابطه عاشقانه پنهانی میشود. با وجود شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان، رابطه آن دو به مرور زمان پیشرفت میکند. با این حال این رابطه هزینه بسیاری را برای آنا به همراه خواهد داشت.

در این کتاب تولستوی فقط روی روایت کردن زندگی آنا تمرکز نمیکند. او به طرز ماهرانه ای چندین داستان فرعی را با هم ترکیب میکند. به این ترتیب او به روشنی جامعه روسیه را در آن زمان به تصویر میکشد.

آنا کارنینا فقط یک داستان عاشقانه نیست بلکه یک تفسیر اجتماعی از جامعه آن روز های روسیه است. جایی که تولستوی به خوبی روابط انسانی و معضلات اخلاقی را در آن بررسی میکند.

در این صفحه لیست بهترین فیلم های عاشقانه 2023 قرار داده شده

0/5
قیمت اصلی 595,000 تومان بود.قیمت فعلی 505,750 تومان است.

جنگ و صلح

کمتر کسی اسم نویسنده بزرگ لئو تولستوی را در بخش نویسده رمان جذاب نشنیده است .کتاب جنگ و صلح یک رمان عاشقانه و جذاب است طوری که میتوان به آن بزرگ ترین و بهترین رمان عاشقانه رو لقب داد .در این رمان جذاب شخصیت های متعددی وارد داستان میشوند طوری که ما نه تنها شخصیت هارو گم نمیکنیم بلکه به عنوان خاننده عاشق آنها هم میشویم همین موضوع است که جنگ و صلح را یکی از بهترین رمان های عاشقانه تبدیل کرده که هول محور جنگ ناپلئون است .در این داستان سه شخصیت اصی دو مرد و یک دختر زیبا را به نام ناتاشا داریم که دو مرد ما عاشق ناتاشا میشوند و داستان شروع میشه این رمان را به افرادی که عاشق رمان های عاشقانه و جذاب هستند پیشنهاد میکنیم .این کتاب رمان قطعا جز 10 رمان پرطرفدار جهان قرار دارد .

5/5

بلندی های بادگیر-1847

دلتان میخواهد رمانی بخوانید که از عشق ساده شخصیت ها ذوق کنید، همراه با آن ها اشک بریزید، اعصابتان به هم بریزد و هم زمان امیدوار شوید؟ پیشنهاد ما به شما بلندی های بادگیر است.

روح او از هرچه ساخته شده باشد، جنس روح او و من از یک جنس است.

 داستان از این قرار است که فردی به نام آقای لاکوود قصد دارد خانه ای را اجاره کند. بعد از اینکه با صاحبخانه عبوس خود به نام آقای هیتکلیف ملاقات میکند، درمورد سرگذشت او از خدمتکارش پرس و جو میکند. داستان سرگذشت هیتکلیف از زبان خدمتکار است.

هیتکلیف که بچه ای یتیم است توسط آقای ارنشاو به سرپرستی گرفته میشود. کاترین دختر خانواده برعکس برادرش ارتباط نزدیکی با هیتکلیف برقرار میکند. این رو به هم دل میبندند اما کاترین به دلیل سطح بالای اجتماعی اش فرصت بسیار بهتری برای ازدواج دارد. سرانجام آقای ارنشاو فوت میکند و کاترین با یک اشراف زاده ازدواج میکند. بعد از اینکه هیتکلیف کاترین را از دست میدهد تصمیم به ترک عمارت میگیرد. اما او برای همیشه نمیرود و با قصد انتقام برخواهد گشت.

بلندی های بادگیر نوشته امیلی برونته، پر است از عشق و شکست عشقی و کینه و انتقام و خیانت. این رمان هم میتواند شما را به اوج هیجانات ببرد هم میتواند افسرده تان کند.

0/5
قیمت اصلی 260,000 تومان بود.قیمت فعلی 247,000 تومان است.

جین ایر-1847

جین ایر از آن کلاسیک های جاودانه است که تا به امروز خواننده ها را مجذوب خود کرده است. این رمان نوشته شارلوت برونته، خواهر امیلی برونته است.

این ضعف و حماقت است که آنچه تقدیر تحملش را برایت لازم دانسته بگویی نمیتوانم  تحمل کنم!

جین ایر دختری است که از دوران کودکی سختی های زیادی را تحمل کرده و مورد بی رحمی و بی توجهی های اطرافیانش قرار گرفته است. او بعد ها به یک موسسه آموزشی خیریه فرستاده میشود و آنجا میتواند بالاخره آرامش را پیدا کند و آموزش ببیند.

او بعد از سال ها در ملک اربابی آقای راچستر به عنوان معلم سرخانه مشغول به کار میشود. در شروع کار چالش هایی وجود دارند که جین ایر باید با آن ها مقابله کند. بعد از گذشت مدتی او و آقای راچستر به یکدیگر علاقمند میشوند. اما موانع و راز هایی وجود دارد که بین این دو فاصله می اندازد.

اگر به شخصیت های زن قوی، با اراده و مستقل علاقه دارید خواندن کتاب جین ایر میتواند برایتان یک تجربه بسیار دلچسب باشد. چرا که جین ایر با هوش و جسارت خود، از عمل کردن به انتظاراتی که به عنوان یک زن از او میرود سر باز میزند و جامعه ویکتوریایی آن زمان را به چالش میکشد. او مانند اسب سیاه و چموشی است که به راحتی رام نمیشود.

با خواندن جین ایر میتوانید به سفری برای یافتن عشق، استقلال و خویابی بروید. اگر به رمان های زن محور علاقه دارید پس بلاگ معرفی رمان عاشقانه دخترانه را نیز مطالعه کنید.

تا این جای کار رمان های کلاسیک با حال و هوای تاریخی را به شما معرفی کردیم. اما اگر خواستار داستان متفاوت تری هستید معرفی کتاب بعدی را از دست ندهید. راستی اگر کتاب های تاریخی دوست دارید پیشنهاد این روز های کتاب رنگی کتاب خدمتکار است.

0/5

قیمت اصلی 360,000 تومان بود.قیمت فعلی 324,000 تومان است.

من پیش از تو-2012

اگر دلتان هم خنده میخواهد و هم گریه پیشنهاد ما به شما کتاب من پیش از تو است. من پیش از تو که نوشته جوجو مویز است، اولین بار در سال 2012 منتشر شد.

هرکسی کیف پولی به عمق معدن الماس داشته باشد، میتواند هرچیزی را خوشگل و زیبا کند.

 ویل پسر جوانی است که در خانواده ثروتمندی به دنیا آمده و در زندگی به هرچیزی که خواسته رسیده است. او بر اثر یک تصادف فلج میشود و توانایی تکان دادن دست ها و پاهای خود را از دست میدهد. دو سال بعد او با لوئیزا کلارک آشنا میشود. لوئیزا دختری از طبقه فقیر جامعه است و به دلیل نقل مکان صاحب کارش به دنبال شغل جدید میگردد. او دختری به شدت شاد و سرزنده و سختکوش است. اتفاقات طوری رقم میخورند که لوئیزا پرستار ویل میشود.

در ابتدا ارتباط گرفتن با ویل برای لوئیزا کار دشواری است. وظیفه او انجام کار های ساده است اما یک وظیفه مهم دیگر نیز به او محول شده است و آن هم این است که اجازه ندهد ویل بیش از این افسرده شود. لوئیزا با آن روحیه خاصش دقیقا چیزی است که ویل در این شرایط نیاز دارد.

د رهمین حین که لوئیزا سعی میکند دیدگاه ویل را به زندگی را تغییر دهد و او را امیدوار کند با چالش ها و اتفاقاتی رو به رو میشود که او و ویل را تحت تاثیر قرار میدهد.

داستان لوئیزا در کتاب های من پس از تو و هنوز هم من ادامه پیدا میکند.

<< توصیه کتاب رنگی: پرفروش ترین رمان های ایرانی را مشاهده کردید؟ >>

0/5
قیمت اصلی 375,000 تومان بود.قیمت فعلی 337,500 تومان است.

جایی که عاشق بودیم

اگر دلتان یک عاشقانه با حال و هوای نوجوانی میخواهد پیشنهاد ما کتاب جایی که عاشق بودیم نوشته جنیفر نیومن است.

اگر زندگی همینطوری بود چه میشد؟ فقط بخش های شادی آور، بدون هیچ کدام از آن بخش های وحشتناک و حتی کمی ناحوشایند.

تئودور و وایولت دو نوجوان هستند که هر دو تصمیم میگیرند خود کشی کنند. به طور اتفاقی هر دو هم زمان به بالای پشت بامی میروند تا خودکشی کنند و در آن جا با یکدیگر آشنا میشوند. بعد از این رویارویی آن ها تصمیم میگیرند این بار خودکشی نکنند و کم کم رابطه دوستانه ای را تشکیل میدهند.

تئودور در گذشته بارها به خودکشی فکر کرده اما هر بار به دلیلی منصرف شده است. اما همچنان از زندگی خود خسته و ناامید است. وایولت نیز بعد از مرگ خواهرش در حال و هوایی منفی و پر از غم قرار گرفته است و قصد داشته به شهر دیگری برود تا زندگی جدیدی شروع کند اما در نهایت تصمیم به خودکشی میگیرد.

این دو بعد از آشنایی تاثیرات بسیاری بر هم میگذارند و همدیگر را نجات میدهند. آن دو کنار هم میتوانند خود واقعیشان باشند و اوقاتی را به دور از فکر های منفی بگذرانند. به همین دلیل رابطه شان با هم عمیق تر میشود.

بر اساس این رمان یک فیلم با نام همه مکان های روشن در سال 2020 اکران شد که میتوانید از این صفحه تماشا کنید. برای آشنایی با کتاب های بیشتری که به فیلم تبدیل شدند صفحه کتاب هایی که فیلم شدند را مطالعه کنید.

0/5

قیمت اصلی 215,000 تومان بود.قیمت فعلی 182,750 تومان است.

در پایان از شما تشکر میکنیم که تا اینجا همراه ما بودید. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برایتان مفید واقع شود. منتظریم تا برایمان بگویید کتاب مورد علاقه شما از بین این لیست کدام است. قطعا گفت و گو درمورد کتاب های مورد علاقه با کتاب دوستان دیگر لذتی است که نمیتوان از آن دست کشید. پس حتما نظرات خود را درمورد این کتاب ها برایمان بنویسید.

32 دیدگاه در “بهترین رمان های عاشقانه+(10 رمان عاشقانه برتر)

  1. مهشید گفت:

    رمان عاشقانه معرفی بشه ولی چشم هایش در لیست نباشه ؟😂 کتاب های جذابی در این مقاله بودن و ممنون از کتاب رنگی بابت معرفی این رمان های عاشقانه جذاب

    1. چشم هایش رو در بهترین رمان های عاشقانه اضافه کردیم امیدواریم رمان های عاشقانه این مقاله براتون جذاب باشه 🌹

  2. amin گفت:

    به به جنگ و صلح 😍به نظرم بهترین رمان عاشقانه ای که تا به حال خوندم رمان جذاب چنگ و صلح بوده

    1. امین عزیز سلام کتاب جنگ و صلح یکی از بهترین رمان های عاشقانه ای که طرفداران زیادی هم داره البته که این کتاب از پرفروش ترین رمان های عاشقانه هم هست و از سال 1867 که وارد بازار شده هنوز این رمان جذاب علاقه مندای مثل شما رو به خودش جذب کرده.

  3. زهرا گفت:

    اگه واقعا به دنبال رمان جذاب هستید که مو به تنتون سیخ بشه به نظرم جنگ و صلح رمان عاشقانه ای که میشه جز بهترین رمان های عاشقانه دسته بندی کرد لااقل برای من که بهترین رمان عاشقانه بوده که خودم خیلی جذاب و عاشقانه بود من حتما به کسانی که به دنبال یک رمان عاشقانه و جذاب هستند پیشنهاد میدم خواندن این کتاب رمان رو

    1. زهرا جان ممنون از نظر خوب و جذابی که داشتی رمان صلح و جنگ قطعا از بهترین رمان های عاشقانه است که طرفداران ریادی هم بین رمان خوان ها داره ما بازم در این مقاله رمان های عاشقانه و جذاب رو معرفی میکنیم اگر به دنبال رمان های مناسب نوجوانان هم هستی میتونی به این لینک سر بزنی معرفی رمان های معروف برای نوجوانان

  4. رقیه گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    رمان هایی که معرفی کردید خیلی رمان های قشنگ و رمان های جالب هستن
    واقعا من رمان های عاشقانه قشنگ و خیلی دوست دارم

  5. مهشید رئیسی گفت:

    من خیلی وقت بود دنبال چندتا رمان عاشقانه جذاب بودم و هیچ سایتی مثل کتاب رنگی بهترین رمان های عاشقانه رو یک جا لیست نکرده بود. من تا الان با وجود اینکه صدتا کتاب رمان عاشقانه معروف دنیا رو خوندم ولی توی این لیست سه تا کتابی رو پیدا کردم که هیچ وقت فکر نمیکردم به درد یک زن خونه دار بخوره

  6. مهشید گفت:

    ممنون از سایت کتابرنگی واقعاذ بابت معرفی های خوبتون بقیه مقالات هم خوندم و لذت بردم مخصوصا صفحه بهترین رمان های 2024

    1. سلام مهشید عزیز خوشحالیم که توانسته ایم در امر انتخاب و انتشار اطلاعات برای شما مفید باشیم

  7. محسن گفت:

    بلندی های بادگیر خیلی کتاب جذابیه واقعا مرسی که معرفی جذابی داشتید ومحتوای کتاب لو ندادید ❤️

    1. سلام محسن جان ممنون از نظرت معرفی رمان ها واقعا کار سختیه که محتوای کتاب لو نره و خوشحالیم که این قابل درک و مشهوده .🌹

  8. کاوه گفت:

    رمان جذاب یعنی همینا که معرفی کردید

  9. منیره گفت:

    میشه چندتا رمان جذاب دیگه هم معرفی کنید؟

    1. کتاب رنگی گفت:

      درود
      بله حتما

  10. Asieh.a گفت:

    رمان جذاب عاشقانه فقط من پیش از تو
    هرچقدر میخونمش خسته نمیشم

  11. sepehr گفت:

    رمان عاشقانه و جذاب فقط من پیش از تو، جذابترش رو سراغ ندارم

  12. حسین گفت:

    خدای کوچک من از رمان عاشقانه جذاب رو چجوری میتونم سفارش بدم؟

    1. کتاب رنگی گفت:

      لطفا به پشتیبانی پیغام بدید راهنماییتون میکنن

  13. Amin گفت:

    رمان عاشقانه جذاب میشه لطفا باز هم بذارین؟

    1. کتاب رنگی گفت:

      بله رمان های عاشقانه بیشتری قطعا معرفی میکنیم

  14. Fati گفت:

    یکی از رمان های عاشقانه و جذاب که من دوست داشتمش خدای کوچک من بود🥹

  15. Mahdis گفت:

    رمان عاشقانه جذاب دیگه یی هم اضافه میکنین؟

    1. کتاب رنگی گفت:

      بله حتما اضافه میکنیم

  16. Mozhgan گفت:

    بنظرم رمان عاشقانه و جذاب کم پیدا میشه. ولی اینایی که معرفی کردین واقعا از بهترینان

  17. لیلا گفت:

    رمان عاشقانه جذابن همشون

  18. مریم گفت:

    از بین رمان های عاشقانه و جذاب ایرانی دیگه چی پیشتهاد میدین؟

    1. کتاب رنگی گفت:

      بزودی رمان های عاشقانه بیشتری معرفی میکنیم

  19. مهنا گفت:

    خدای کوچک من از جذابترین رمان‌های عاشقانه ست بنظرم

  20. مهدوی گفت:

    رمان های عاشقانه ی خوب خیلی قشنگه

  21. الهه گفت:

    این کتابا واقعا جذابن
    چندتاشونو خوندم چندتاشونم میخوام حتتما سفارش بدم و بخونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *