کتاب شجاع باش دختر

159,000 تومان

معرفی کتاب شجاع باش دختر

نویسنده در این کتاب که یکی از پرفروش ترین کتاب های وال استریت و نیویورک تایمز است ، از روش ها و تفکر و نگرش های قدرتمند سخن میگوید تا از نیاز به کمال رهایی آزاد شویم و با شجاعت زندگی کنیم . او به دختران یاد میدهد چگونه شجاعانه زندگی کرده و با شجاعت به آرزوهای خویش برسند همچنین اعتقاد دارد ب اندازه هر نفر شجاعت وجود دارد. همچنین با کلام زیبا و دلنشین یاد میدهد بدون ترس چگونه زندگی کنیم حتی اگر به اندازه کافی خوب نباشیم . همچنین بیان میکند امکان اینکه در مسیر کمالگرایی ممکن است احساس امنیت کنیم اما شجاعت باعث میشود ما به مسیر دلخواه حرکت کنیم . این کتاب برای افراد محتاط و دخترانی که میخواهند شجاعت کافی برای رسیدن به آرزوهای خود و ساخت زندگی بهتر برای خود داشته باشند .

معرفی نویسنده

ریشما سوجانی درسال ۱۹۷۵ در ۱۸ نوامبر در ایلینوی که در ایالت متحده آمریکا است با اصالت هندی متولد شد. سوجانی سیاستمدار و وکیل و بنیانگذار سازمان فناوری girls who code است .

او اولین زن هندی آمریکایی واولین زن آمریکایی جنوبی آسیا بود که در کنگره شرکت کرد. درسال ۲۰۱۳ برای مدافع عمومی سیتی در نیویورک ب عنوان کاندیدای دموکرات شرکت و دررده های ابتدایی سوم شد .

ریشما سوجانی

 

مشخصات کتاب

نام : شجاع باش دختر

نام اصلی : Brave, Not Perfect

نام نویسنده : ریشما سوجانی

مترجم : شبنم اسماعیلی

انتشارات : نشر میلکان

شابک: 978-622-6573-80-1

سال انتشار : ۱۳۹۸

سال انتشار میلادی : ۲۰۱۹

تعداد صفحات : ۱۶۶

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب شجاع باش دختر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

کتاب شجاع باش دختر

کتاب شجاع باش دختر

159,000 تومان